kväll

äcklas så fruktansvärt av mig själv efter allt jag åt.
Aldrig mer säger jag bara .
Är nu hemma ifrån 40 min på gymmet
ca 235 kcal på löpbandet.
Sedan arbetade jag på lite maskiner.
Såklart skulle snyggingen komma till gymmet kände mig ännu
tjockare.
Efter gymmet blev det 75 min yoga. Det var faktiskt riktigt jobbigt.
Snacka om att det handlar om styrka ingen vila alls nästan.
Blev iallafall ingen mer mat idag .
Imorgon ska jag träna efter skolan igen sedan ut och äta med
e&i . Ska ta något litet för sen efter maten ska vi på bio NEW MOON (L) .
Ska inte köpa något alls till bion . Jag får INTE .
Lördagen har jag skräck inför.

ni är kärlek

Kommentarer
Postat av: Jollis

Vad duktig du har varit :)

2009-11-27 @ 07:55:03
URL: http://skinnyfatso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0