helg

Helgen är här. Helger brukar vara svåra. Svårt att påstå att
man har ätit när ens föräldrar är hemma. Mamma jobbar hela helgen
nästan så då är bara pappa hemma & han har inte mycket koll.
Jag tror jag fixar denhär helgen.
Idioten som jag är åt jag ca en halv morot i skolan men var nästan
tvungen pga av att jag höll på att svimma.
Efter skolan åt jag ett halvt päron, helt onödigt egentligen.
Så fick lite panik ångest och gick på en 50min PW .
Jag blev varm, så hoppas det brände lite.
Hur mycket bränner en timmes PW ?
Egentligen hade jag gärna velat träna idag men min arm gör sjukt ont
så kan inte.. :/ .
Men tränade igår gick hyfsat bra kunde kanske tagit i lite mer ..
Mat idag blir en tonfiskrulle .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0