drömvikten 38 kg.

Jag behöver alla möjliga tips om hur man går ner i vikt fort & smidigt .
Alltså vore kul med olika kcal snåla recept.
Bra träningsmetoder tex spinning yoga osv.
+ HUR MAN KLARAR HELGEN?
Saker man verkligen inte borde äta.
Saker man borde äta osv.
Ni förstår vad jag är ute efter ? :)

Det vore så snällt om ni kunde ge mig en massa tips.
För jag vill nå mitt första mål 45 kg .
Tror jag är nere på 48kg.
Kanske något hg mer efter helgen men ska snart ändras på.

Ni är guldvärda



Kommentarer
Postat av: Kristina

SV: Tack!



Jag är helt tom på tips just nu. Skulle också villja veta hur man klarar av helger... Det är så svart!



Förresten, är bilden på Keira Knightley redigerad, eller har hon blivit sådär snyggt skinny?

2009-11-22 @ 21:34:48
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: sero

Helgerna är sjukt svåra.

Jag hetsa idag, dock var det mycket som gjorde det och det hade troligen blivit så även om det vara vardag.



Men jag har kommit på att fun light saft och kräm är otroligt bra mot sötsug.

safften innehåller enbart 0.6 kcal/dl

krämen kan man komma ner till 10kcal/dl.

2009-11-22 @ 21:59:51
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: ano

Hej!



Nej det skulle jag ente påstå att jag gör,

dagar jag känner mig sviken/stessad extra värdelös och svullen, dom dagarna failar jag extremt!



Såg att du hade i stort sätt nästan samma målvikt som mig, hur lång är du? :)

kram

2009-11-23 @ 17:25:42
URL: http://anoslashlife.blogg.se/
Postat av: Jollis

Ett bra tips är att ta bort nästan alla kolhydrater ur sin kost, då försvinner hetssuget :)

Eller iaf för 9/10....

2009-11-25 @ 19:41:56
URL: http://skinnyfatso.bloggagratis.se
Postat av: wtf

vad är detta för la:S? 45kg = tjock :S?



anorexia kanske väger 80kg och jag är smal :) 1.87m lång ungefär. xDxP 45kg är lite tycker jag om du inte är 1 meter lång xDxP



kbry

2011-01-06 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0