jag är så äcklig .
så äckligt misslyckad är jag .
jag förstår inte hur jag kan stå ut med mig
själv .
till lunch åt jag en halv macka utan något bara för
att jag skulle träna idag. Tänkte att jag bara skulle äta
två knäckebröd till kvällsmat pga av all pasta igår.
Men åt helvete så hade vi hk och vi BAKADE?
Baka utan att smaka på all deg nej det gick inte.
ÅT MASSOR AV LUSSEKATTSDEG+PEPPARKAKSDEG.
fan äcklig jag är.
när jag kom hem hetsa jag som fan
digestivekex glass banan nötter mackor knäckebröd ost osv.
Tur att vi inte hade något godis hemma.
ska träna nu yoga och gym.

denna veckan är skit .

Kommentarer
Postat av: Jollis

Nästa vecka blir bättre<3

2009-11-26 @ 20:57:44
URL: http://skinnyfatso.bloggagratis.se
Postat av: sero

Jag förstår hur du känner dig,

Jag har hetsat som en idiot hela veckan känner mig så fruktansvärt vidrig!



från och med idag är det en strikt (fusk) ABC som gäller för mig!

2009-11-27 @ 08:00:10
URL: http://sero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0