bad day

Imorgon är det min födelsedag .
Just nu vill jag inte alls fylla år, är livrädd för att
dom lagar något jätte onyttigt..
+ att vi ska ha släktkalas på lördag.
Får väl försöka äta så lite som möjligt.
Åt frukost idag, för ska försöka variera min kcal-inkomst.
Så jag åt ett knäckebröd med en skiva ost och kaviar.
Fick nästan lite panik efteråt eftersom jag inte är van med att
äta frukost. Men har bestämt mig för att sluta helt med ost som
pålägg. Det är bara onödiga kcal.

Har även gott en promenad på 80min idag
Kvällsmat- äggröra 1 knäcke bröd med två skivor gurka
ett päron
ca 3 msk onyttig müsli.

Känns som att jag har ätit jätte mycket.Müslin var jävligt onödig..
Detta har inte alls varit någon bra dag, mår inte bra när jag inte tränar.
Känner mig alltid duktig efter ett träningspass. Imorgon blir det inte heller
någon träning inte ens utgång /: .

Kommentarer
Postat av: ano

åhh grattis, du fyller år om en kvart<33

hoppas du får en bra dag gumman

2009-11-24 @ 23:45:44
URL: http://anoslashlife.blogg.se/
Postat av: Jollis

Grattis<33

2009-11-25 @ 19:33:30
URL: http://skinnyfatso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0